ايستگاه هاي مترو در دبي ملزم به اجراي پارکینگ دوچرخه

ايستگاه هاي مترو در دبي ملزم به اجراي پارکینگ دوچرخه

ايستگاه هاي مترو در دبي ملزم به اجراي پارکینگ دوچرخه


ساخت مترو در دبی بخشی از یک طرح جامع برای ارائه یک زیر ساخت یکپارچه از شبکه های جاده ای و سیستم های حمل و نقل عمومی است. آنها همزمان با اجرای خطوط مترو و اتوبوس توسعه حمل و نقل پاک و دوچرخه ( خطوط دوچرخه، پارکینگ دوچرخه و دوچرخه اشتراکی) را نیز در دستور کار خود قرار دادند.


مقامات شهری دبی در سال 2012 دستور ساخت 3000 پارکینگ دوچرخه در اطراف فضاهای منتهی به متروهای این شهر را صادر کردند. مدیر عامل آژانس ترافیک و جاده ها در اداره جاده و حمل و نقل (RTA) این حرکت را برای جلوگیری از ایجاد پارکینگ های غیرقانونی دوچرخه، پیشگیری از قفل کردن دوچرخه ها به درختان و تیرهای چراغ برق عنوان کرد و افزود چنین شیوه هایی سبب صدمه به اموال عمومی می شوند، ریسک رانندگان و کاربران جاده ای را افزایش داده و ظاهر محله ها و به ویژه مناطق گردشگری را از بین می برد.


فضاهای پارکینگ دوچرخه در شهر دبی به طریقی طراحی شده اند که به راحتی قابل استفاده باشند. مقامات، این تصمیم را یک گام رو به جلو در ارتقا سیستم های حمل و نقل عمومی می دانند. این پروژه در فازهای مختلفی اجرا شد. در فاز اول حدود 212 پارکینگ دوچرخه در نزدیکی 8 ایستگاه Red Line اجرا شد. RTA سپس 1200 فضای پارکینگ دوچرخه در در کنار Red Line ها ایجاد کرده و در فاز سوم حدود 1100 فضای پارکینگ دوچرخه در کنارGreen Line ها اجرا گردید. مدیر برنامه ریزی استراتژیک RTA اعلام کرد تمام ایستگاه های متروی دوبی با مسیر های دوچرخه سواری ادغام خواهند شد. RTA در یک برنامه ریزی 8 ساله، تا سال 2020 حدود 900 کیلومتر مسیر دوچرخه را پیش بینی کرده است.


پارکینگ دوچرخه در دبی
* نام و نام خانوادگی:
* پست الکترونیک:
* متن:
* کد امنیتی: